torsdag 19 juni 2008

Bra stöttat Reinfeldt!

Så extremt pinsamt - vilket tragiskt uttåg ur EM!
Ett lag utan energi, utan visioner, utan initiativförmåga. Ett lag som slår exceptionellt många felpassningar, som inte är på tå, som är sega, som inte hjälper varandra - som inte jobbar som ett lag.
Nu kanske du börjar bli förvirrad - nej den här gången beskriver jag inte Alliansregeringan - jag beskriver Sveriges fotbollslmatch mot Ryssland igår.
(Reinfeldt på plats hade tydligen dåligt inflytande)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, det där var lätt det roligaste jag läst på länge!
Först trodde jag faktiskt att du beskrev Alliansen o.O

Anonym sa...

haah du är ju bara en sån idiot

Nils(s)on sa...

Jasså? "Idiot" - på vilka grunder?
Mig veterligen så är det inte någon som träffat mig och/eller lärt känna mig (och det är ju några tusen) som anser att jag är en idiot. Så det var något nytt...
Ha en fin dag!